I hope I’m not too late to be of any help to you with your school project.
1. “Slow down! sometimes I don't know who the child is!"
Gabh air do shocair, ha uaireannan ann aig nach ‘eil fios agam cò as leanabanach.
2. “Oh come now my sweet, we're just having a little fun."
Och trobhad a nise mo leannan, chan ‘eil sinn ach a cluich.
3. "Pa said we're going hunting Woohoo!!
Thubhairt m’athair gu bheil sinn a dol a shealgaireachd.
(War cries such as ‘Woohoo’ are optional and can be understood in any langauge)
4. “Excuse me? There's a storm coming in and we have church to tend to."
Gabh mo leisgeul? Tha stoirm a dùinadh a steach agus feumaidh sinn a bhidh faicillach air an eaglais.
5. "Eh? we canna survive on oats and chicken feed alone. A growing boy needs meat! Needless to say an expecting wife. Going to church won't put a hare on our table. Good fortune come to those who take it! Not to those who ask."
Dè? Chan uirean dhinn a bhi beò air corc agus sìol chearc na aonar. Feumaidh balach a fàs feòil! Mar sinn cuideachd le bean trom. Cha chur dol g’an eaglais geàrr air ar bòrd.Thig oighreachd mhath gu iadsan a chuiras làmh air! Chan ann gu iadsan a iarras.
That’s as close a translation of your statements as I can make them.
Good luck with your project anyway.