Nocturnaline's Journal

Index -> Journal



  


Avatar


Member:
Nocturnaline

Title:


Rank:
********



Group:
Celtic Nation

Zodiac:
Rowan

Joined: 07-Jun-2004
Birthday: 26-Jan-1977
Total Posts: 3367
Realm: No Information





  
i love the Highlands, myths and legends, the music from the middle age and the celtic one, even if they are not the only kind of music i love, i have to confess, that i'm abble to listening to that kind of music during several days without being borred a minute.<br>I've studied philosophy during several years, but now i'm just looking for the best direction i've to take to be in the right way in my life
  
Use one of the links below to send me a personal message!







  
Date: 28-Mar-2024
By: Shadows
Forum: Forum Guides

Date: 18-Mar-2024
By: Shadows
Forum: Celtic Radio

Date: 16-Mar-2024
By: CelticRadio
Forum: Celtic Music

Date: 14-Mar-2024
By: CelticRadio
Forum: Celtic Radio

Date: 14-Mar-2024
By: CelticRadio
Forum: Celtic Music

Date: 11-Mar-2024
By: KelticKouple
Forum: Celtic Radio

Date: 11-Mar-2024
By: KelticKouple
Forum: Family History & Clans




Listen to the best in Celtic Music @ 128kps on Highlander Radio!
Listen to soft streaming Celtic music from Highlander Radio!
A rowdy mix of hard rocking Celtic music from the Pubs of America, Canada, Ireland and Scotland.
Listen to Celtic Dance - Put on your Ghillies and clear the floor, it is now time for Jigs & Feels!





Journal Entries
Pages: (3) 1 2 [3] 

Add Entry   


Désespoir
Posted by Angeline on Dec 26th, 2004 9:46 PM
Je ne me sens vraiment pas bien en ce moment, ça fait déjà quelques semaines que ça dure. J'avais traversé une période très difficile l'année dernière et je pensais en être enfin sortie. Mais je rechute, plus bas ça serait la mort... Je n'arrive plus à avoir d'espoir. Tout est sombre autour de moi. J'ai bien l'occasion de voir quelques lueurs de temps en temps mais elles sont si éloignées de moi que lorsque je suis mûe par un élan d'espoir et que je cours vers elles, elles s'éteignent avant que j'arrive à les atteindre... Des mirages peut-être... Quoiqu'il en soit aujourd'hui je n'ai même plus la force de me lever. Je suis là adossée au mur qui me sépare du reste du monde, les doigts écorchés d'avoir essayé de le franchir, et puis en dernier espoir, d'avoir essayé de desceller quelques pierres... Mais je n'ai plus de force... Je me sens incapable d'avoir la moindre réaction, même mes larmes semblent se tarir.
La seule question que j'arrive à me poser c'est: pourquoi continuer?


Comments: 0 View/Add Comments








Clickable Smilies
smilie  smilie  smilie 
smilie  smilie  smilie 
smilie  smilie  smilie 
smilie  smilie  smilie 
smilie  smilie  smilie 
     


Please Add your Entry

Title:


Message:



My Signature:

Please forgive my mistakes, i've finallly decided to take part in forums, especially in "Fun N Games" to begin; but my english isn't very "sure"... Then, don't hesitate to rectify or ignore a post which is meaningless!

Thank you for your leniency...
 







Number of times Journal has been viewed:



Homepage Journal is a service of CelticRadio.net!