Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Burns' Supper
Catriona 
Posted: 29-Jan-2003, 03:29 AM
Quote Post

Banned Member

Group: Celtic Nation
ZodiacBirch

Ah'd huv tae ken you a hail loat better afore gien oot they URLS!  But on first acquaintance, you'd prolly fit in, naeborrer!

Here's an URL for some photies of Gullane, including the Fire Training School, jist tae bring a tear tae ra een o an expat...! :D
http://www.geo.ed.ac.uk/scotgaz/towns/moretpix277.html

Of coorse it's peltin - yer talking Scotland in January efter aw....  snaw expected the day or the morn's mornin.  Wind fair wheekin roon Auld Reekie tae  ::lol

The restaurant is cried 'La Potiniere' - but ah huvnae bin err fur aboot a year.

Mah pals in Dumbarton?  Huvnae goat mah addy book near the puter, but I'll try an remember tae huv a luik later.

Aye, ye'll need tae practice the Lallans.....   izzatchoo goin aw Kanajan oan us noo?! :D  ::lol  :p
PMEmail Poster               
maggiemahone1 
Posted: 29-Jan-2003, 07:56 AM
Quote Post

High Queen of Ireland

ZodiacIvy

Realm: Southern West Virginia

female

Catriona or Joe,  Tell me what hinny movin is?  Is goat supposed to mean got.  I can figure out most of your last few messages.  Very interesting!

maggiemahone1
PMEmail Poster                View My Space Profile.
Cabbagehome 
  Posted: 29-Jan-2003, 07:58 AM
Quote Post

Viking Queen of the Fair Isles

ZodiacBirch

Realm: Howell, Michigan USA

::viking Just Great! A way to learn Lallans  Thanks!  (d)
PMEmail Poster               
Catriona 
Posted: 29-Jan-2003, 09:34 AM
Quote Post

Banned Member

ZodiacBirch

Quote (maggiemahone1 @ Jan. 29 2003,8:56)
Catriona or Joe,  Tell me what hinny movin is?  Is goat supposed to mean got.  I can figure out most of your last few messages.  Very interesting!

maggiemahone1

Maggie
'Hinny' is an expression from the Newcastle/Northumberland area of England (near the border) and is broadly equivalent to our 'hen'.... a term of endearment to a girl or woman.

I don't know about Movin though....   although as we often leave the 'g' off our words like runnin, walkin, shootin, fishin etc....  could it be moving?  :D   What's the context and I may be able to come up with a suggestion!

Yes, 'goat' is got - it's how we pronounce 'got'!  Noat for Not etc...   It used to be that when you typed in Lallans, you used apostrophes to denote a missing letter, but this has now been dropped.  For instance we used to write wall as  wa', now it's just wa.  

Some expressions in Lallans are specific to the West Coast, some to the East.

The Doric is the Scottish language as spoken around Aberdeen or, as we in the Central Belt call it 'Furry Boots Toon'...   cos when an Aberdonian asks where you come from - it sounds like 'Furry Boots ur you fae'  :)

If you listen to Billy Connolly's videos or CDs, you would get a clear idea of the cadence and rythm of our speech patterns.  The people on the West Coast have more sing-song accents than us on the East, and Westies also say ours is a harsher accent!

I think it is important that we do not let the old words and phrases die out..    My Dad was a highlander, and his family spoke English as their second language.  In fact, my paternal grandfather had quite a job to remember to talk in English! I have very little Gaelic, only the few stock phrases, but I equally believe that our Lallans speech patterns and special phrases should not die out either.
PMEmail Poster               
Catriona 
Posted: 29-Jan-2003, 09:38 AM
Quote Post

Banned Member

ZodiacBirch

Quote (Cabbagehome @ Jan. 29 2003,8:58)
::viking Just Great! A way to learn Lallans  Thanks!  (d)

Cabbagehome
Glad you are enjoying it!
F
PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 29-Jan-2003, 07:20 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Realm: Brampton, Ontario. Canada

Help ma boab!, (as Oor Wullie an the Broons wid say) Ur ye ever a wee clever clogs Catriona.  Ye really ken yer stuff.

Ta fur the link tae Gullane it did bring a tear tae ma een :(  sniff sniff.  A huv a picture o me an ma fellow smoke eaters stauning oan they very sters.  Braw memories :rolleyes

Wan o these days ye'll trust me enough tae geus a link tae them sites.  Nae rush, I'll learn alot frae you, but geezabrek if every noo an then a resort back to ma "Kanajan" patter. :D

Jeez, am really enjoying oor wee blethers. (d)  

Hullorerr maggiemahone1, sae glad yer findin this interesting. When ye asked aboot "Hinny Movin", did ye mean Hinky Movin.  If sae it means Think to moving (to).  :;):

--------------------
All we have to decide is what to do with the time that is given to us.  Gandalf
PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 29-Jan-2003, 07:33 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Howzitgaun Cabbagehome.  Am very sorry, ah didna mean ta lee ye oot o the conversation.  Sae glad yer enjoying it tae.  (d)
PMEmail Poster               
maggiemahone1 
Posted: 29-Jan-2003, 09:34 PM
Quote Post

High Queen of Ireland

ZodiacIvy

Realm: Southern West Virginia

female

Sorry, instead of hinny movin it was supposed to be hinky movin! I have no idea how I came up with hinny.  

Thanks to you both!

maggiemahone1
PMEmail Poster                View My Space Profile.
Catriona 
Posted: 30-Jan-2003, 07:27 AM
Quote Post

Banned Member

ZodiacBirch

Joe
Gled you liked the Gullane link!

Did you ever huv a drink in the Greywalls Hotel in Gullane?  The restaurant err is affae guid anaw..

Ur you a smoke eater in Canada anaw?

Here's a wee link tae yer ain castle, tae!
http://www.darkisle.com/d/dbarton/dbarton.html

Jist a wee appetiser fur Lallans....   Huv you heard o the Knowhere boords in the UK?  They have sites for many British cities - and there are message boards like this one on some of them.  Click on the Paisley or Port Glasgow one.....   that'll gie you a gliff an no mistake!  Dinnae hink they've goat wan fur Dumbarton as such but Gourock an ither nearby places huv their ain boords.  Jist scroll doonra page until you see aw the Scots areas.

http://www.knowhere.co.uk/contents.html

PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 30-Jan-2003, 04:50 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Catriona

Noo let me think...is Graywalls hotel the last hotel as ye leave Gullane, headin tae Glesga?  Ah wiz gonna say oan the richt haunside, but  a guess that wid depend oan whit direction yer travellin in. lol.

Naw am no a smoke eater o'er here, though thats whit a intended tae dae.  A goat accepted, but turned it doon, cuz a preferred the joab ah wiz in.  Noo a run the security fur a decent size city in Canada.  Its a great joab.  Whit aboot yersel?  Whit dae ye dae furra livin?  

Ta fur the link.  Aye thats ma castle awricht.  No as bonnie as yours, but still staunin nonetheless. :D
PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 30-Jan-2003, 04:53 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Quote (maggiemahone1 @ Jan. 29 2003,10:34)
Sorry, instead of hinny movin it was supposed to be hinky movin! I have no idea how I came up with hinny.  

Thanks to you both!

maggiemahone1

Nae problem maggiemahone1, or can we caw ye maggie...such a braw Scots name.  Glad we could help.
PMEmail Poster               
Catriona 
Posted: 30-Jan-2003, 05:01 PM
Quote Post

Banned Member

ZodiacBirch

Quote (Joe C @ Jan. 30 2003,5:50)
Catriona

Noo let me think...is Graywalls hotel the last hotel as ye leave Gullane, headin tae Glesga?  Ah wiz gonna say oan the richt haunside, but  a guess that wid depend oan whit direction yer travellin in. lol.

Naw am no a smoke eater o'er here, though thats whit a intended tae dae.  A goat accepted, but turned it doon, cuz a preferred the joab ah wiz in.  Noo a run the security fur a decent size city in Canada.  Its a great joab.  Whit aboot yersel?  Whit dae ye dae furra livin?  

Ta fur the link.  Aye thats ma castle awricht.  No as bonnie as yours, but still staunin nonetheless. :D

Whit fur wid ah ken the way tae leave Gullane fur Glesga?  Ahm fae Edimbra.... DUH!!!

Ah in ejikashun - uni - fur mah sins. :(

Aye, Dumbarton Castle is OK ah suppose.... IF you urnae used tae bigger n better  :D

Snawin here the noo.  Cauld anat.  But, at least it's no rainin an stottin affra pavements anat.

Huv a luik at thon Knowhere boords, they're fun!

Aw, an here's a link tae a squint at Greywalls
http://www.greywalls.co.uk/

PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 30-Jan-2003, 06:43 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Catriona,

The only guid thing tae come oot o Edinburgh is the road tae Dumbarton :D

Bigger dusnae always mean better.  At least thats wit the wifie keeps tellin me. :rolleyes

Glad tae hear its snawin oor there, it wis a balmy -25 here ra other day, an thats naw includin the windchill.  :cool:

Am gonna go an check oot that link an they boards noo. Speak tae ye later
PMEmail Poster               
Catriona 
Posted: 31-Jan-2003, 08:44 AM
Quote Post

Banned Member

ZodiacBirch

Joe
See you Westies?  Yer fu o it! :;):
PMEmail Poster               
Joe C 
Posted: 31-Jan-2003, 04:39 PM
Quote Post

Servant

ZodiacBirch

Quote (Catriona @ Jan. 31 2003,9:44)
Joe
See you Westies?  Yer fu o it! :;):

Aye, ye've goat that richt. :D

A checked oot the Knowere Boards an guess whit... a foon boards fur Dumbartin an Cydebank.  Ah wis fer pleased wae masel tae.  Had a guid we read and a wee laugh, but one o they eejits oan the board said that everywan frae the rock wiz stupid.  Noo thats naw richt.  He must huv been frae Edinburgh. :;):

A foon another nice picture o ma wee castle an thought that ye micht like tae see whit a real uptoon historical castle looks like, since aw ye see aw day is that big muckle thing that blocks oot the sun on the rer occasion ye get it. :D

Fur the record, am only pullin yer leg.  Am jist as proud o oor Capital City and Castle as you you ur.  Pity it wisnae aboot an oor further west mind ye. Aye, and big Sean Connery is still ma favourite actor. (d)

Here's that link tae ma castle.  (I've claimed it as mine since naebudy else would whant it. :rolleyes
http://www.rampantscotland.com/castles/blcastles_dumbarton.htm
PMEmail Poster               
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

Reply to this topic Quick ReplyStart new topicStart Poll

© Celtic Radio Network
Celtic Radio is a TorontoCast radio station that is based in Canada.
TorontoCast provides music license coverage through SOCAN.
All rights and trademarks reserved. Read our Privacy Policy.

[Home] [Top]